Symbol języka migowego

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO MARKI MERCEDES-BENZ

11.04.2024
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU
NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO MARKI MERCEDES-BENZ

Szczegóły pod linkiem:

 https://bip.malopolska.pl/pzdwbochni,a,2439087,ogloszenie-o-przetargu-na-sprzedaz-samochodu-ciezarowego-marki-mercedes-benz.html

  1. Nazwa i adres Sprzedającego:

Powiat Bocheński ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, działający przez jednostkę budżetową: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, NIP: 868‑159-92-83, tel. 14 612 82 06, adres e-mail: sekretariat@pzd.bochnia.pl.

  1. Przedmiot przetargu:

Przedmiotem przetargu jest sprzedaż samochodu ciężarowego marki Mercedes-Benz:

  • model 609D,
  • rok produkcji: 1993,
  • numer rejestracyjny: KBC W010,
  • numer VIN pojazdu: WDB6680031N004808,
  • przebieg: 245 958 km,
  • rodzaj silnika: diesel,
  • pojemność / moc silnika: 3972 cm3 / 63 kW (86KM),
  • kolor: biały,
  • masa własna: 2745 kg,
  • dopuszczalna masa całkowita: 5600 kg,
  • rodzaj zabudowy: samowyładowcza,
  • rodzaj kabiny: krótka,
  • liczba osi: 2,
  • rodzaj napędu: 4x2,
  • skrzynia biegów: manualna,
  • ubezpieczenie OC ważne do: 05.10.2024 r.

Dokumentacja zdjęciowa samochodu na załącznikach do ogłoszenia.

  1. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawany samochód:

Pojazd przeznaczony do sprzedaży można oglądać w dniach od 10.04.2024 r. do dnia 17.04.2024 r., od poniedziałku do piątku w godz. od 07:00 do 14:30 na terenie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni w Nowym Wiśniczu przy ul. Limanowskiej 11, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikiem zajmującym się merytorycznie przedmiotową sprawą: Adam Kowalczyk, tel.: 014 612 84 80, 535 419 209.

  1. Cena wywoławcza:

Cena wywoławcza (minimalna) pojazdu przeznaczonego do sprzedaży wynosi brutto: 7.100,00 zł (słownie: siedem tysięcy sto złotych 00/100).

  1. Wymagania jakimi powinna odpowiadać oferta:
  • Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
  • Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  • Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  • Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej.
  • Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin.
  1. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz zakres, w którym oferta jest wiążąca:
  • Oferta powinna być złożona w terminie do dnia 17.04.2024 r. do godz. 13.00 na dziennik podawczy – pokój nr 2 w Powiatowym Zarządzie Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, w zaklejonej kopercie z napisem:

,,Oferta na zakup samochodu ciężarowego marki Mercedes-Benz.

Nie otwierać przed dniem 17.04.2024 r. do godz. 13:15”

lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@pzd.bochnia.pl.

  • W przypadku ofert przesłanych pocztą, jako termin złożenia oferty przyjęty będzie termin wpływu oferty do siedziby PZD w Bochni.
  • Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną zwrócone oferentowi.
  • Sprzedający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Kupujący, niezależnie od wyniku postępowania.
  • Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu.
  • Termin związania ofertą zakupu wynosi 30 dni.
  • W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów zaoferuje tę samą cenę, Sprzedający będzie kontynuował przetarg w formie aukcji ustnej między tymi oferentami. O terminie i miejscu aukcji oferenci zostaną poinformowani.

Aukcja może odbyć się również bezpośrednio po otwarciu ofert, jeżeli oferenci, którzy złożyli równorzędne oferty będą obecni na otwarciu ofert.

Postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej.

  • Oferty poniżej minimalnej ceny zbycia będą odrzucone.
  • Sprzedający odrzuci ofertę, jeżeli:
  • została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu,
  • nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w ust. 5 lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inne wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby poprowadzić do uznania jej za nową ofertę.
  • O wynikach postępowania przetargowego oferenci zostaną powiadomieni elektronicznie, a protokół z rozstrzygnięcia postępowania przetargowego będzie umieszczony na stronie internetowej Sprzedającego.
  1. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.04.2024 r. o godz. 13:15 w Powiatowym Zarządzie Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz.

Otwarcie ofert jest jawne.

  1. Przetarg wygrywa oferta z najwyższą ceną, po spełnieniu wymogów niniejszego ogłoszenia.
  2. Termin zawarcia umowy sprzedaży:

Zawarcie umowy sprzedaży nastąpi w formie pisemnej do 7 dni po wyborze przez Sprzedającego najkorzystniejszej oferty, tj. oferty z najwyższą oferowaną ceną.

  1. Warunki płatności:

Kupujący jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie wyznaczonym przez Sprzedającego, nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Wydanie przedmiotu sprzedaży zostanie dokonane niezwłocznie po wpłaceniu przez Kupującego ceny nabycia. Zapłatę uznaje się za uiszczoną w momencie uznania na rachunku bankowym Sprzedawcy.

Sprzedający zastrzega sobie własność przedmiotu sprzedaży do chwili uiszczenia przez Kupującego ceny nabycia.

Wydanie przedmiotu sprzedaży następuje niezwłocznie po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia.

Nie dopuszcza się rozłożenia płatności na raty.

Wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Kupujący.

  1. Sprzedającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.
  2. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za stan pojazdu, bowiem ryzyko w tym zakresie przechodzi na Kupującego, który zapoznał się (miał możliwość zapoznania się) ze stanem pojazdu.
  3. W związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, Nr 119, s. 1) zwanego dalej „RODO”, iż:
  • Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu, ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, reprezentowany przez Dyrektora. Z Administratorem można kontaktować się pod adresem siedziby oraz pod adresem e-mail: sekretariat@pzd.bochnia.pl.
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@iods.pl.
  • Dane osobowe pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana, a w przypadku kiedy dane nie pochodzą od osoby, której te dane dotyczą są one pozyskane od kontrahenta, oferenta.
  • Dane osobowe pozyskane w ramach złożonych ofert będą przetwarzane w celu:
  • wyłonienia wykonawców na realizację zamówienia publicznego, a następnie w celu zawarcia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • prawidłowej realizacji postępowania dotyczącego zamówienia publicznego oraz wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  • Pani/Pana dane mogą być ponadto przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom usług IT i innym podmiotom przetwarzającym dane w celu określonych przez Administratora – przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na podstawie umowy z Administratorem.
  • Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas jej trwania.
  • Podanie danych osobowych jest niezbędne dla celów określonych w pkt 4), a ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy.
  • W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
  1. dostępu do treści swoich danych osobowych,
  2. prawo do sprostowania danych,
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  4. przenoszenia danych.
  • na zasadach i warunkach wynikających z RODO.
  • Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

 

Zdjęcia

zdjecie1.pdf

zdjecia2.pdf

zdjecie3.pdf

zdjecie4.pdf

 

Logotypy funduszy UE

„Cyfrowy Powiat Bocheński” - E-administracja w Powiecie Bocheńskim.

Używamy plików cookies w celu optymalnej obsługi Państwa wizyty na naszej stronie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.